2011. január 28., péntek

A nyuszimumus

Nagy csend, de a vihar elmarad. :) Egy kicsit meglepődtem a hét elején, amikor megláttam a meskán, hogy a hógolyó-nyuszim kockásfülű nyúllá avanzsált. Ez van. Szóval előretolt húsvéti polcfeltöltés vette kezdetét nálam is, hogy legalább ami az enyém, az nálam is már... Értitek, biztos.

Szóval kapható nyuszi újra:


Amigurumi szalvétagyűrűk is készültek - naná, ki nem hagynám, tavaly nagyon szerettem:




Meg persze lesz más is, de most csak ennyire futotta.

7 megjegyzés:

eszterda írta...

de jók!:)))

Ceffa írta...

Bizony!! Annyira édesek, hogy a szalvétagyűrűknem én sem tudtam ellenállni::)) Csak azt nem tudom kibírom-e húsvétig, hogy csak nézegetem őket...

Ledorka írta...

A szalvétagyűrűjeidtől kész vagyok. :)))) Bűbájosak.

bolyet írta...

ÉRTEM HÁT,NAGYON IS!
Hasonló gondolatok és dilemmák az én házam táján is...

Csodaszépséges, aranyos, kedves a Nyuszikád de a vidám szalvétagyűrű csapat nálam is "tarolt"!:-))

patonaifabian írta...

Igen..először én is azt hittem, hogy te vagy, de már volt olyan, hogy azt hittem én vagyok.
Az én lieblingem a locsoló tarisznya...az nagyon tuti!

hekka írta...

Eszterda, köszi! Én a babszembabáidért vagyok oda! :) Mindig találok valami új részletet a képeken, ahányszor megnézem őket. :)

Ceffa, köszi. Nagyon örülök, hogy tetszenek a gyűrűk. :)

Lidércke, köszi szépen. :)

bolyet, haj-haj... Köszi a megértést. :)

patonaifabian, hát ez az. Hogy kicsoda kicsoda. Meg micsodát csinál... A baris tarisznya sajnos másnak is liebling lett, úgyhogy az is felkerült a polcra, tőlem szokatlanul, rendelhető formátumban. De ezt az iramot nem bírom követni. Ők sokkal többen vannak...És nekem többet kell gondolkodnom... :)

Csilla írta...

Nagyon szépek!