2010. november 2., kedd

1110 kispálca

És akkor következzék a bagoly-sztori folytatása.

Az első minta-leírásom. Ami nem magamnak készült. Értsd: rövidítések mellőzése, rajzos ábrák kiiktatása, kottából átvett jelek lecserélése alfanumerikus karakterekre. Egyszóval: borzasztó nagy szülés volt. Pedig csak egy nyúlfarknyi kis minta. Na jó, bagolyfülnyi. :)


A minta a Meskán található, némi kérdésekkel és válaszokkal körítve. :) És nem utolsó sorban egy fénykép is fellelhető itt rólam, az érdeklődőbb kedvűeknek ajánlom figyelmükbe. :)

Arra szeretnélek kérni benneteket, hogyha kedvet éreztek ennek az amiguruminak a meghorgolásához, a tapasztalataitokat osszátok meg velem, akár itt egy megjegyzésben, akár e-mailben. Ilyenekre gondolok, hogy mennyire használható a minta, mennyire érthető, stb. Ha esetleg képet is mellékeltek, azt külön köszönöm. :)

10 megjegyzés:

Moncsi írta...

A Balaton az itt kezdődik nem messze... :))

BCili írta...

Olyan kiváncsi voltam :) Persze meg se álltam az interjú végéig, ami nagyon jó hekkás lett, imádnivaló, mint az amigurumijaid!

patonaifabian írta...

Gyorsan elolvastalak én is és jó volt. Örültem....A bagoly...hát majd igyekszem :)

hordosv írta...

Jaj, ez nagyon jó ajándék nekem:) Köszönöm!

Aledi írta...

Szerintem érthető a minta. Biztos, hogy ki fogom próbálni, mert nagyon tetszik, de tartok tőle, hogy csak januárban. Elhiszem, hogy nagy meló volt mások számára is érthetővé tenni (és nagyon önzetlen dolog, hogy közétetted).
Tetszett az interjú :)

krisz írta...

Örülök az intejúnak!Jó volt egy kicsit jobban megirmerni.A mintát köszönjük!Én is biztosan elkészitem majd a lányoknak.

bolyet írta...

Nagyon ÉDES a bagoly és biztos, hogy kipróbálom talán a két ünnep között és megajándékozom magam bocsánat a gyerkőcöket vele.Jaj de belőlük meg három van..úgyhogy nincs mese gyúrok 3 db bagolyra.:-))Ígérem megmutatom majd és
köszi a sok munkát!:-))

Mák írta...

Csúcs ez a bagoly!Köszi a leírást!Tuti ki fogom próbálni a gyerekeknek:D...Hogy elbújtál:D:D:D:D!Hihi

hekka írta...

Köszi, lányok!

Moncsi, be is néznék hozzátok! :)

Akkor majd küldjetek egy baglyot (mármint képet)! :)

Mesi írta...

De jó, hogy látunk rólad képet, és az interjúnak is örültem, jó volt látni, ki van a fantasztikus figurák mögött!