2010. április 28., szerda

ZZZZZzzzzzzzzz...

Ismét horgoltam egy tavaszi zümmögőt.


Mindannak ellenére, hogy egy kozmikus összeesküvés próbált tegnap akadályozni a munkámban (fránya-frontos-fejfájás, a srácok megfáztak-köhögnek napok óta, és még Julcsinál se én nyertem, talán még a só is kiborult) mégis az Erő győzedelmeskedett, így végül egy roppant kedves, pozitív, és egyben "amigurumis" alkotó napot tudhatok magam mögött... :) Na, ezt a mondatot sem tudnám elismételni.... Szóval ért egy csomó nagyon kellemes meglepetés, amiknek nagyon örültem. Bármennyire is óckodtam a blogírás ellen, végül még megkedvelem... :) Csak törne már elő az az írói vénám! :)))

4 megjegyzés:

Jandó írta...

Tényleg kedves és vidám zümi lett. Nagyon tetszik. :)

Lente Julcsi írta...

Óh,a kis Szöszi :)

Aledi írta...

Az írói vénáddal sincs semmi gond, de hogy az amigurumi vénád nagyon rendben van, az biztos :) Tüneményes lett, akárcsak a katicád.

hekka írta...

Köszönöm nektek!

Mici, erről beszéltem: "minden, amit mond, felhasználható maga ellen!" :)))

Dóri, hát igen, szomorkásan indult, de a végén minden jóra fordult. :)))

Julcsi, inkább zöldes a haja, bár elismerem, a konyhai fényárban megcsillan rajta némi szőkeség... :)))

Adél: köszi, kedves vagy. Csak azon nyavajgok, hogy annyi idő megszülnöm egy blogbejegyzést, mint horgolnom egy babát. Na jó, fél babát. :)))