2011. szeptember 3., szombat

Cicavízió :)

Pont egy hónapja nem írtam... Elnézést kérek azoktól, akiket megvárakoztattam ezzel a bejegyzéssel, mentségem legyen az, hogy nyáron egyszerűen képtelen vagyok rendszeres lenni, bármilyen tekintetben. Mozgalmas és "nagy változásos" hónap áll mögöttem, mely változásoknak egy részére hamarosan fény derül itt is, de még mindig nem merem elkiabálni, úgyhogy pár hétig még lehet találgatni... :)

Sok-sok baba is született ezidő alatt, Bejglicicák egész sorozata, meg pandamaci-kollekció, de a legnagyobb munka talán ez a három amigurumi cicalány volt, akiket egy kedves barátnőm rendelt:


Mára csak ennyi, de hétfőtől ovi és rend és rendszer. :)

4 megjegyzés:

Farci írta...

Cukik lettek! :)

Névtelen írta...

Edesek es gyonyoruek!!! Mint mindig, most is oda vagyok! xx Veronika

BCili írta...

egyszerűen imádni valóak! Szeretem a lila hajacskájukat :)

toyboxplayground írta...

Do you sell the patterns for them? They're really cute!