2011. április 16., szombat

Farmert nyeretem, 2 kilót! :)

Szeretnék eldicsekedni azzal, hogy Hegemony77 "2 kg farmer" játékát én nyertem meg. :) Itt is köszönöm szépen!!!

A csomag Mónikától villámgyorsan megérkezett, és neki is ültem szasikó mintákat keresgélni, mert ugyanis azt szeretnék hímezni már jóideje, a farmer pedig kiváló alapanyag hozzá. És ha ilyen szuperségeket nem is fogok készíteni:


(a fotókat itt találtam)

azért még ilyen kis tatyóknak bátran nekiállhatok... 

(fotó innen)
Fő az önbizalom. :)

Ha ti is kedvet kaptatok hozzá, tutorial itt.

8 megjegyzés:

patonaifabian írta...

Ezek gyönyörűek. Egyszer próbálkoztam vele, mármint a szasikó hímzéssel de csak a négyzetrácsig jutottam :)

Aledi írta...

Jaj, de jó! Szépek a tatyók.
Khm... életemben nem hallottam a szasikóról. Jaj, olyan amatőr vagyok!

Mónika írta...

Gratulálok a nyereményedhez!
:)
Olyan régóta kacérkodom a varrással, de esküszöm hamarosan kipróbálom, olyan kedvet kaptam hozzá!
Erről a szasikóról még én se hallottam, de ez nem is csoda, mert a tű és cérna nem tartozik az erősségem közé...

Hegemony77 írta...

Nagyon szívesen! Izgatottan várom a szasikó alkotásaidról a képeket! Tuti gyönyörűek lesznek!

Annás írta...

Gratula a nyereményhez!
A szasikót már egy ideje én is nézegetem, nagyon ki szeretném próbálni. Már könyvet is vettem hozzá: Susan Briscoe - A nagy szasikó alapkönyv címmel kapható egy szuper album. Jó kis könyv, mindent részletesen elmagyaráz.
Várom a műveidet :)

Lente Julcsi írta...

Gratulálok!Sok sikert a hímzéshez:)

csevi írta...

Gratulálok én is a nyereményhez. Menni fog a legbonyolultabb is. Mivel tudom mit nyertél adnék még egy ötlete is rajta van a blogomon http://csevi.blogspot.com/2011/04/farmer.html

Mónika írta...

Áldott, békés ünnepeket, a fiuknak pedig sok piros tojást kívánunk...
:)
És, hogy te se hervadjál el, sok locsolkodót!
;)