2010. augusztus 27., péntek

Tejetlenség

Újra itt. Az utóbbi pár hétben a konyha győzedelmeskedett a horgolás fölött. Ennek oka nem más, minthogy a spájz teljes kirámolása, illetve a főzőtudományom újragondolása és átértékelése több időt vet igénybe, mint amennyi időm van a világon úgy általában. És mindez azért, mert tanulunk tej nélkül élni. Most ott tartok, hogy a főzőtudománnyal talán nem lesz gond. Viszont a boltban eltötymörgött idő, amit a címkék silabizálásával töltök, véleményem szerint még mindig jóval meghaladja azt az időmennyiséget, melyet az adott termék komplett előállítására fordítanak. (Értsd: hamarabb megsütök egy linzert, mint mire a boltiról kiderül, hogy számunkra ehető-e vagy sem.) Szóval még van mit javítani. Úgyhogy ezúton kérek elnézést a sok-sok hallgatásért.

Azért csak bütykölök ezt-azt. Ő itt Settenke.






A Gergő-könyvekben hívják így az őrdenevért, és ennél találóbb nevet egy denevér számára jelenleg elképzelni sem tudok. (A Gergő-sorozatra akkor találtam rá, amikor nagyobbik kisfiúnkat vártuk, és borzalmasan ráértem. Úgyhogy újra beíratkoztam a gyerekkönyvtárba, mondván, most olvasgathatok, nézelődhetek, hogy később mit adjak majd a kezébe...)

Most ennyi. Jó éjszakát. :)

7 megjegyzés:

norono írta...

Máris beleestem! Hihetetlen aranyos!
A színei is fantasztikusak!
Hülyén nézne ki, ha ilyet kérnék karácsonyra?! :-)

patonaifabian írta...

Szeretni való.
A tej nélküli életet pedig biztos ügyesen megoldod. Sok ismerősöm van aki bizony csinálja, ügyesen. Pár hónap és mindenről tudsz mindent. Kitartást

hordosv írta...

Huuu, szurkolok, hogy a tejmentességbe hamar beletanulj! A Gergő könyvek nálunk is a kedvencek között vannak. Az Álomfogókat konkrétan ronggyá olvastuk ( 2 darabban vam). Velem volt a fiam születésekor is a kórházban:)

A fiam megőrül a denevérekért... az övét is Settenkének hívják....

Imádnivaló a mosolya!

Jandó írta...

Amúgy is szeretem a denevéreket, de ő különösen nagyon tetszik.Irtó jó lett. :)
A tejmentességhez meg kitartás, biztos hamar belejössz.

hekka írta...

Köszi lányok!

Norono, nem szeretnélek befolyásolni, de szerintem nem nézne ki hülyén... :)

Reni, köszi a bíztatást! Itt a gáz 2 szülinap levezénylése volt sütikkel meg tortákkal, de szerencsésen túl vagyunk rajta... :)

Vera, köszi. Én a Gyűrűk urát vittem :)))

Dóri, köszi szépen. Tejmentesség alakul. :) Csak nagyon konyhaigényes... :)

Anja írta...

wow, this little animal is sweet!!

hekka írta...

Anja, thx a lot! :)