2010. június 2., szerda

Babamigurumi

Több vas is van egyszerre a tűzben, de kész még semmi. Az idő vacak, abban a pár másodpercben, amíg süt a nap, vagy elemet cserélek a fényképezőben, vagy a ruhaszárítóval vívok ádáz harcot az erkélyen, hogy rám ne boruljon kattintgatás közben. Úgyhogy most egy régebben horgolódott babakocsira való csörgőt halásztam elő, bemutatás céljából. Íme:


Az amigurumi majmóca már más testfelépítéssel része volt az életemnek. És még a közeljövőben is vannak vele kapcsolatban terveim... :)

7 megjegyzés:

Kriszta írta...

Ez eszméletlen szép!

Aledi írta...

De édesek! Az elefánt is tüneményes a kunkori ormányával.
Én is az erkélyen szoktam fotózni :)

Mesi írta...

Aranyosak, mint mindig: a szomorú szemek, az oroszlán meg mintha egy kicsit virág is lenne: egy szelíd oroszlán :) az elefi meg szerintem is tünemény.

Jandó írta...

Nagyon kedvesek és aranyosak. És remek ötlet. Sokkal szívesebben tennék egy ilyen pihe-puha állatkás csörgőt a babakocsira, mint azokat a szörnyű műanyagokat. (Ebből a megfontolásból ki is hagytam a babakocsi csörgőt a játéktárunkból annak idején.)

patonaifabian írta...

Nálam az oroszlán a nyerő. Kettő is van a háztartásban:)))

pamacsdesign írta...

Szenzációsak ezek a cuccok,nem is tudtam,hogy ilyen ügyes vagy.
Ebből meg is élhetnél:D
Andi

hekka írta...

Kriszta, köszönöm szépen!

Adél, köszi, akkor átérzed a fotózási problémáimat... :)))

Mesi, azért most ezek mosolyognak is egy kicsit, nem? Én törekedtem... :))))

Dóri, köszi. És mindegyik más hangon csörög, mert mindegyikbe mást rejtettem. Kitettem magamért, mondom. :)))

Renáta, úgy látom, az oroszlán kapta a legtöbb szavazatot. :) Nálunk itthon csak egy oroszlán van, de van ám hangja :)))

Andi, üdv a blogban! A megélhetéshez sajnos polip-adottságok kellenének... :)))